Välkommen till min nya blogg!

Tänkte göra ett försök att slå mig in i bloggvärlden :) hur nu det ska gå?? vad jag ska skriva om vete katten, men det händer ju en hel del i mitt liv så jag kör väl bara!! Just nu består mitt liv framförallt av plugg, familj och mitt nya matliv. Pluggandet ska förhoppningsvis leda fram till en förkollärarexamen, familjen (som borde ha stått först) som är mina älskade barn och min käre, trygge make och mitt matliv handlar om mitt liv gbp-opererad. Just nu är maten en stor bit av mitt liv eftersom jag alltså gått igenom en gastricbypass-operation i juni i år och genom den eller tack vare den har jag tappat ca 35 kilo sen dess. Det innebär också en stor livsstilsförändring om denna viktminskning ska bestå och därför upptas alltså en stor del av mitt liv just nu till denna förändring.
  Pluggandet tar ju oxå mycket tid, men tack och lov har jag nu fått möjligheten att vara tjänstledig på heltid från mitt jobb som barnskötare. Som det känns just nu kommer denna blogg att främst handla om dessa två delar i mitt liv, eftersom jag helst inte lämnar ut min familj här i cyberrymden, men självklart är den det viktigaste i mitt liv. Både plugg och operation är en fis i rymden i jämförelse med min fantastiska familj <3
  Detta var lite om mig och vi får väl se vad kommande inlägg har i sitt sköte....

Hare bra gott folk <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0